در میان انبوه تصاویر تبلیغاتی و بیلبوردهای گوناگون شاید دیگر کمتر بتوان توجه مخاطب را به یک پوستر معمول دو بعدی جذب کرد. در این بین موشن گرافیک با داشتن ویژگی روایتگری و استفاده از تصاویر متحرک گرافیکی در کنار امکان بهرهگیری از صدا و انواع افکتهایصوتی عرصهۀ مناسبی برای تبلیغات به ویژه در حوزه سینما به شمار میآید؛ چرا که تهیۀ یک موشن گرافیک علاوه بر ویژگیهای مذکور، در نسبت با سایر سبکهای ویدئویی به صرفهتر و سهل الوصولتر است. همچنین مضاف بر پایین بودن هزینهی تولید، در عوض پرداخت مبالغ گزاف برای تبلیغات شهری و تیزرهای تلویزیونی، موشنگرافیک این امکان را دارد تا به سادگی در فضای مجازی منتشر و در معرض دید مخاطبان قرار گیرد.
بدین جهت که امروزه مخاطبان جوان سینما، بیشترین زمان خود را در فضاهای مجازی و شبکههای اجتماعی سپری میکنند، این قبیل فضاها بستر مناسبی برای تبلیغات و جذب مخاطب به حساب میآیند.
سهیل نوری با مغتنم شمردن چنین فضایی، نخستین پوستر متحرک سینمای ایران را به نام فیلم جوانپسند «متولد 65 » ساخته مجید توکلی رقم زد و عرصه ی تازهای در زمینه ی تبلیغات سینمای ایران گشود. نوری که سالها سابقه فعالیت در حوزه ی طراحی گرافیک برای مطبوعات را در کارنامه خود دارد، در این گرافیک متحرک با استفاده از ترکیب خطوط ساده و تصاویر مرتبط با فیلم در کنار به کارگیری موسیقی و صدا، اثری متفاوت خلق کرده است.
در ابتدای این اثر پنجاه ثانیهای، با الهام از پوستر اصلی فیلم انبوهی از خطوط سیاه، ساختمانهای یک شهر شلوغ را میسازند؛ در ادامه شاهد تصاویر نقاشیگونۀ شخصیتهای اصلی به همراه دیالوگهایی از فیلم هستیم که بیانگر آرزوهای یک زوج جوان در شهری شلوغ است. همین روایت کوتاه و جذاب کافی است تا گروه هدف این اثر سینمایی برای دنبال کردن سرنوشت دو جوان قصه، راهی سینما شوند.