نشریه خط

نشریه تحلیلی هنر و طراحی

نشریه تحلیلی هنر و طراحی

پیش ‌نهاد ویژه

توسط زهرا اردکانی ؛ ۱ تیر ۱۳۹۷

در آستانۀ جام‌جهانی فوتبال ۲۰۱۸، خانه طراحان انقلاب اسلامی با راه اندازی کمپین «با هم قهرمانیم» مجموعه پوسترهایی را با همین عنوان و با شعار «یک ملت، یک ضربان» طراحی و اجرا نموده و در سطح شهر به اکران در آورده است. هدف از راه اندازی این کمپین حمایت از تیم ملی فوتبال ایران و تأکید بر وحدت و انسجام ملی به عنوان یک عنصر پیشبرندۀ مهم است، که حاصل آن پیشرفت و پیروزی ایران و ایرانی در تمامی عرصه‌های ورزشی و غیر ورزشی می‌باشد. گفتنی است این روزها تعدادی از این آثار بر فراز بزرگ‌ترین دیوارنگارۀ کشور در میدان حضرت ولی‌عصر‌(عج) نیز به نمایش درآمده‌اند، تا بیش از پیش حال و هوای فوتبال را با چاشنی وحدت و همدلی همراه سازند. 

محمدرضا دوست محمدی، محمد شکیبا، سینا رعیت‌دوست، محمود آراسته‌نسب و محمد تقی‌پور از جمله طراحان و عوامل ساخت پوسترهای «با هم قهرمانیم» می‌باشند.

مینا مختارزاده ؛ ۲ مرداد ۱۳۹۷
زهرا اردکانی ؛ ۱۰ خرداد ۱۳۹۷
زهرا اردکانی ؛ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
زهره حاضری ؛ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷

حلقه هنر

تاریخ نشر : شنبه / ۹ خرداد ۱۳۹۴

"دارحلقه" در ژیمناستیک وسیله‌ای است که ورزشکار به کمک آن‌ها می‌تواند چرخش‌های خارق‌العاده‌ای داشته‌باشد. گاهی می‌شود با کمک  چنین حلقه‌هایی پرش‌های قهرمانانه داشت
این حلقه‌ها ممکن است از جنس‌های مختلفی باشند، گاهی از پلاستیک، فلز‌ و گاهی هم از جنس آدم‌ها؛ حلقه‌های انسانی که برای هدفی واحد گرد هم آمده‌اند تا باعث اوج گرفتن پرش‌های فکری شما شوند.

 

 

 

 

 

حلقه هنر یک زنجیره انسانی است برای آن‌ها که شوق پریدن دارند. آدم‌هایی که به دور از همایش‌ها و دور‌همی‌های فرهنگی به صورت داوطلبانه و دانشجویی به مباحثه پیرامون آثار هنری پرداخته، به گرد یک اثر هنری بچرخند، آن را مطالعه کنند و به چالش بکشند.

حلقه هنر بعد از حدودا یک سال وقفه، هفته گذشته در دانشگاه هنر با ارائه مجموعه "تا قاف "و با یادی از گرافیست جوان آن، حسین احمدی سخا تشکیل شد. دوره جدید حلقه با رویکرد گفت و گو بین هنرمند و مخاطبان جلسه، هر دو هفته یک بار برگزار خواهند شد. در این گردهمایی هنرمندان و دانشجویان هنر آثار خود را ارائه می دهند و از ایده و روند کارشان می گویند و آثار توسط دیگر دانشجویان نقد و بررسی می شود.

درباره نویسنده
من "سارا شمعی" یکی از نویسندگان سایت خط هستم

نظرات  (۲)

۰۹ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۲ محدثه آهنی امینه
متنتو دوست داشتم...like
پاسخ:
ممنونم دوست عزیز ☺
به به !!! خانووم شمعی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
زهرا اردکانی ؛ ۱ تیر ۱۳۹۷
زهرا اردکانی ؛ ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
کلثوم پیامنی ؛ ۱۹ آبان ۱۳۹۶
زهرا کشاورز ؛ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
زهرا اردکانی ؛ ۵ مهر ۱۳۹۶
زهرا کشاورز ؛ ۲۰ شهریور ۱۳۹۶
درباره خط
چگونه با خط هم‌کاری کنیم؟
دوستان خط
تماس با خط
طراح قالب : گلبرگ دانلود