اما در میان آثار برگزیده سال 94 دو اثر بیش از دیگران موفق بوده است. اول اثریست که مفهوم اسماء الحسنی را در دوران کودکی جستوجو میکند؛ در این راستا استفاده از پازلهای لِگو انتخابی بهجا و هوشمندانه در انتقال سریع این مفهوم از نگاه و دنیای کودکانه است و هر بینندهای در کمترین زمان مفهوم مورد نظر طراح را درک خواهد کرد. نگاه ریشه ای به این مسئله تمایز اصلی این طرح نسبت به رقبایش است. اما طرح دیگر طرحیست که جهانی را متأثر از نام ائمه به تصویر کشیده. کهکشانی که تصویرش نام حضرت فاطمه(س) را به زیبایی تداعی میکند. دنیایی که همه با نام او ترسیم شده است و هر یک از اجزاء کهکشان، جزئی از آن کل هستند. جدا از مفاهیم نهفته در دل تمامی آثار اجرا، ترکیببندی، انتخاب رنگها و فضاسازی کیفیت قابل قبولی دارند و به خوبی مخاطبان خود را همسو با مفاهیم پیش برده و آنها را در فهم آثار یاری میکنند. اما تنها آنچه در مجموعه آثار این سالها یکنواختی را القا میکند استفاده از تکنیکهای ثابت در اجراست. تمامی کارها اجرای دیجیتال داشته و تکنیکهای چاپ دستی که امروزه میتوان از همراهی آنها با اجرای دیجیتال آثاری درخور خلق کرد، کمرنگ به نظر میآید. تنها در چند کار تکنیک عکاسی در اجرا دیده میشود.