بستهبندی محصولات به عنوان نخستین رابط فیزیکی بین مشتری و تولیدکنندهی محصول نقش مهمی در جذب و ترغیب مشتریان برعهده دارد. استفاده از بستهبندی مناسب که بتواند طیف مخاطبین را در نظر بگیرد و با وجود تنوع آرا و نظرات، توجه مثبت همه را جلب کند، از چالشهای این عرصه است. ضمن اینکه بستهبندی باید به گونهای باشد تا شرایط انبارداری، حمل، نگهداری و عرضه را دشوار نکند. طراحی بستهبندی محصولات لبنی میهن، پروژهای است که در قالب کار دانشگاهی توسط عباس برنگی طراحی شده است و علاوه بر دارا بودن شرایط فوق، پتانسیل جذب مخاطبین مختلف را دارد.